środa, 13 listopada 2013

A czas pędzi nieubłaganie...

Witam.
Wszystkich czekających na wyniki mojej urodzinowej rozdawajki proszę o jeszcze jeden dzień cierpliwości. Wyniki podam dziś bardzo późną nocą lub jutro do południa.
Miałam podać już wczoraj, ale zmieniła mi się koncepcja jednego z  prezentów.
W jednym z podarunków miał byc notes, kalendarz i spora garść scrapków. I owszem, wszystko to będzie :) Z tą różnicą, że zamiast kalendarza książeczkowego, będzie kalendarz biurkowy. Zrobiłam go wczoraj na dwa wyzwania i uznałam, że może się spodobać Wylosowance bardziej, niż książeczkowy. Zostawiłabym go sobie sama, bo jeden z pokoi mam akurat w takich jesiennych kolorach, ale marzy mi się podobny do pracowni, którą urządzam w szarościach i  rozbielonych fioletach.

Ale do rzeczy.. :)
Kalendarz w kolorach jesieni, odmierzający czas, który ( w moim przynajmniej przypadku) pędzi nieubłaganie i momentami zbyt szybko, zgłaszam na wyzwania:
Stempell i kartoon: wyzwanie 16 - czas
Piątek 13: wyzwanie nr 7 - jesień
Pomorskie Craftuje - kalendarzowa jesień

Kartki z kalendarza są perforowane, by móc je wygodnie wydrzeć co miesiąc.
Papiery to głównie UHK.










15 komentarzy:

  1. Jaka radykalna zmiana koloru po moich ulubionych fioletach :)
    Kalendarz w typowo jesiennych barwach :) Szkoda, że za oknem nie ma tak cudnej, radosnej i barwnej jesieni jak na Twoim kalendarzu.
    Bardzo ładny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz robi wrażenie! Powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz, przyciąga wzrok i na pewno będzie rozświetlał zimowe dni swoimi kolorami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kalendarz:)Oj Kobieto umiesz budować napięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz jest niesamowity! Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ;) Cudna kompozycja kwiatowa i ten zegarek na sznureczku super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bedzie ktoś szczęśliwy i skakałby z radości:)))ak wygra takie cuda.Piękny kalendarz, bardzo mi się podoba, jest niesamowity:)))powodzenia we wyzwaniach, trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Acha....:))) największym cosiem:))), ktory zwrócił moją uwagę to....jest mega wypasiony, przepiekny(uwielbiam takie klimaty) wspanialy zegar, ktory zaprezentowalas na swojej kalendarzowej pracy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo :) faktycznie lepszy pomysł, taki będzie mógł stać na biurku i z każdym spojrzeniem cieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalendarz jest śliczny. Z pewnością się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaki śliczny:) życzę powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba twój kalendarzyk - dziękuję za udział w wyzwaniu PC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Niezwykły kalendarz.
    Pozdrawiam
    Alexandra - Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń